Wednesday, May 28, 2008

cuti oh cuti...

hari ahad lepas,aku baru balik umah.exam abes lama dah...tapi aku saje balik lambat.hangout dgn housemate,jalan2 kat dunia nih....ntah laa..tade rase mcm nak balik.taktau nape...hish,teruknye aku nih...kemas bilik punye laa lama.macam duduk kat ostel jer..aku balik hari tu pun sbb kene pakse oleh parent aku..hahaha..anak apakah ini?.hehehe..
so kelam kabut laa aku bersiap...mane tak nye..dpt kol jam 6 ptg.time tu aku kat puchong,tolong kawan hantarkan barang2 nye.maklumlaa ostel kene kosongkan..dari puchong tu,terus memecut balik cyber dulu.amik barang2 dgn antar member aku nih..time ni bilik bersepah lagiiii.....jadi serabut kepala aku...huahuahua...selalu orang kata,kalau dlm keadaan terdesak apa jenis keje yang tertangguh pun bole siap..betul ke??....boleh gak laa nak kata betul.15 menet pastu,siap dh berkemas.siap bole sapu habuk2 lagi.selalunye keje menyapu nih aku buat last2...kemas ke??hehehe...orang bujang mesti tau..=)..then lps setel sapu2,lipat2 laptop,kemas2 baju kotor...time lipat2,terjumpe lak gambar kenangan..feeling jap.pastu baru laa gerak pulang around 7.15ptg..beberapa menet sebelum maghrib...parent suruh ade kat umah sblm kul lapan...nak taknak kene gak gerak...ikut KLP gak laa jawabnye...amin 30 minit smp umah,tahap kelajuan dirahsiakan..hehehe..kalo ikut highway biase,45 minit atas highway,mau dkat sejam baru smp umah..

mcm2 yang aku plan nak buat time cuti ni.tapi macam tak jadi jer.perkara lain plak yang jadi.accident laa,yang tu rosak laa.macam2...erm,accident lagi?yeah,kita hanya merancang.tuhan yang menentukan.....cuti pon seminggu jer...pastu mai MMU semula....insyaallah akan membimbing adik2 yang baru masuk nanti...


mengharap agar seperti dahulu.never lose hope

No comments: