Sunday, August 17, 2008

lari!!....

hari ini,ahad 17 ogos.
jam 4.30 pagi-bangun dan hemat diri
jam 5.30 pagi-bertolak dari mmu dan solat
jam 6.30 pagi-sampai dataran merdeka

ape aku buat kat sana??saje nak jenguk2?..hehehe
sbnrnye aku join larian merdeka.name program "Larian Perpaduan Merdeka"
agak awal juge kami sampai.kami?aku berserta member bersama staff2 join larian nih.ade gak yg tak join,sbb bgn lambat.lambat mmg kene tinggal.hehehe
aku pun macam tak percaye aku leh bgn seawal tu.b4 that ade gak mintak beberapa orang utk kejotkan aku,last aku terjaga sbb alarm bunyi.;) sori sbb menyusahkan para pengkejut aku..heehe.

sesampai je...


aku rase diorang ni tgh buat rehearsal kot.entah pukul brape diorang bgn.mmg kene bgn awal kot sbb vip nye PM.

then..
senamrobik(guna step2 tarian).aku ni dh la keras,mane reti nak menari zapin,inang,tarian org asli.haih~.jgn bayangkan camner aku menari..hehehe
staff2 yang semangat..hehehe

after that,mule la larian..xle amik gamba sbb tgh berlari :P

after lari...

madi buat2 gaye macho lak..xle blah.tau la smp awal sket dari aku. :P
staff2 yang berjaya menamatkan larian..time ni aku dh siap berkelah,lama menunggu.dpt goody bag yg penuh dgn barang2.termasuk la bendera itu.

lepas settle sume,dh minom milo,dh amik itu ini..kami pun bertolak pulang..sampai je kat mmu,aku gi jenguk match paintball.sampai2 je kat situ,teammate kate dh kalah dah.haih!baru nak tgk geng beraksi,but well done smp ke peringkat itu.congratz..sekian~




p/s:terharu semasa senamrobik sbb dpt msg "anggaplah larian pagi ni lari dari segala masalah & penderitaan-ibu".seorang emak sememangnya memahami anaknya.

1 comment:

Illyana said...

assalamualaikum..

huhu..
nie larian bersempena merdeka ke?..
best2 !!!
x tau pon ada larian merdeka arini 17/8/08..
hehehe :D

wassalam..