Wednesday, September 3, 2008

hari ini..


hari ini..erm..seperti hari-hari biasa..
cuma hari ni aku berpeluang bersemuka dengan pelakon veteran yang aku minat.iaitu Datuk Aziz Satar.[link]
kebetulan bertemu kat bilik wuduk surau mmu ketika aku nak solat zohor..
pada mulanya aku tegur,aku panggil abg aziz.hehe(macam la umur aku ni dekat2 ngan umur datuk aziz nih..haih)..tp lepas solat aku panggil la dgn gelaran yg dia dpt.Iaitu Datuk Aziz Satar sebagai tanda hormat.
Sempat la jugak aku berborak dgn beliau.katanya dia mai sini ada tugas,shooting sempena merdeka.taktau utk ape shooting tu.tp paham la tugas beliau sebagai artis.sebelum datuk beredar,sempat lagi datuk buat gaya trademark beliau smp aku pun leh tergelak(gaya2 lembut gitu.hehe...alahai datuk)

ok tu je nak bercerita.masa utk menjalankan tugas.menyusun atur juadah berbuka:)



p/s:harini juge tak berpeluang nak jumpe kumpulan nasyid rabbani kat hotel sheraton.tp tak kesahla..Tuhan Maha Merancang :)

2 comments:

aNfaLafNa said...

wah~muka dier kelihatan bangga dctue..:p

buzzy said...

ye ke
ke datuk aziz yg kelihatan berbangga di situ..hehehe
bukan selalu jumpe beliau.:)