Tuesday, October 14, 2008

Tag sempena raye....

erm,..ni kali keberapa tah sy kene tag.tapi sebelum ni tak tergerak hati nak buat.sbb taktau plak dlm dunia blog ni ade event meng'tag' org.
olehsebab tergerak hati nak mengreply tag....inilah yg sy jawab..hihihi.tengkiu kpd kak ayu....


1. Berapa pasang baju raya anda taun ni dan kaler apekah?
Thn ni takde baju raya baru.ade 3 pasang baju (biru,PINK,merah) lama.so,pakai yg lama.sbb mase beli tu mmg saje pilih yg bersaiz besar supaya bole pakai untuk tahun seterus dan seterusnye.badan lmbt mengembang.=P

2. Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?
lemang yg sempurna dimasak...bukan lemang yg terlebih masak.lemang terlebih masak sgt keras

3. Apakah biskut raya kegemaran anda?
biskut meri..ahakkssss...tiada yg spesifik....makan jer..hehehe

4. Bape banyak duit raya anda dapat n spend untuk bagi kat bebudak?
jumlah duit raye =.......tak sampai 100...ahakss...mane taknye,pegi jer raye tuan umah tanye "ni tingkatan berapa"..hehee

5. Apakah aktiviti malam raya korang?
aktiviti malam raye??melihat tv,makan lemang dan semestinye bukak NOTES....huhuhhu exam membunuh rayaku..

so nak pass around kat sape?

1.incik asrool (yg baru ilang henpon beliau...tu ar sepah2 lagi)
2.amira@adik mutant
3.miss pooh (mbb beliau baru kene kiss ngan waja..hehe cari driver baru k)
4.awe donde ( sapekah beliau??hehe)
5.miss izzah
6.ain (hehe...tak pakse buat tag ni...hehe sbb tak buat tag beliau tempoh hari)


tiada paksaan untuk buat....selamat berexam kpd yg berexam...hehehe

No comments: