Friday, June 26, 2009

kali ini

dikala ini telah beberapa minggu menjalani sesi praktikal.ditempatkan di Keramat,aku amat bersyukur.Sebabnya,dekat dengan rumah.dalam 10++minit dah sampai.so aku takde la nak rushing sangat.tapi kadang-kala rushing juga.bermula 8.30 pagi setiap hari berakhir 5.30 ptg kecuali hari jumaat,5 ptg.sejak praktikal ni,macam2 aku rasa kelainan.malam2 saya tak seperti dulu.kalau takde niat nak online,lepas isyak masuk tidur.kalau lambat tidur,merasalah kepenatan esoknya.seperti yang dikata lepas,tak byk duduk kat ofis.walaupun tak terlibat sgt dalam kerja2 luar,tapi dpt merasa jugak serba sedikit kerja2 yang dilakukan.kalau takut kotor,memang tak belajar apa2 la.penat tu,semestinya.baru tahu betapa payah+penat nya ibu bapa aku bekerja.byk jugak la observe perkara baru.merasa apa itu "jammed" pabila pulang dari kerja.mcm tak logik dari keramat ke wangsa melawati amik masa dlm 40 minit.padahal dekat je.itu sume pengalaman.
xde idea plak nak taip panjang2.tolong sambungkan bole?

p/s:
-kemaskini logbook..pastu bg bos cop+sign
-terimakasih atas cerita2 yg "enak" itu

3 comments:

Rahayu Niza said...

owh..zaini tgh praktikal ya sekarang. hmm.. tu la org kata. zaman belajar ni lagi seronok. zmn bekerja ni, byk benda kena sacrify..so selagi masih di univ,nikmatilah puas-puas hehe!

buzzy said...

a`ah..tgh praktikal.
tp mcm kak ayu.dah keje pun masih kat U lagi.hehehe.

an.nabihan said...

wah,tahniah!! dah practical rupanya dia,smg dpt mnjalani dgn baik!!