Sunday, September 6, 2009

Lebih sayang



Pernah dengar ungkapan seperti didalam gambar ni?Ungkapan ni bukanlah saya reka.Saya petik ungkapan-ungkapan ni sewaktu sesi tazkirah sebelum solat jumaat minggu lepas berlangsung.Menjadi kebiasaan surau ditempat saya bekerja(kerja ke??),mengadakan sesi tazkirah sebelum masuknya waktu solat jumaat.Dalam banyak-banyak input,ini je yang sempat saya ingat.Peliknya,saya tak ingat sgt point2 sewaktu khutbah jumaat kerana tertidur "seketika"...cuma tersedar apabila bacaan doa.haih~

saya pasti ungkapan diatas mudah difahami.sekadar berkongsi.
bestnya bagi mereka yang mana Allah lebih sayangkan mereka.jikalau mereka mengetahui.

2 comments:

**PriNciPLe_AmZy** said...

Nice one!

Jgn tido ler time khutbah...haiya~

buzzy said...

nak buat camner.penat.ditambah keadaan masjid yg ber aircond..jauh dibuai mimpi la jawab nye.hihihi