Thursday, December 3, 2009

Muhasabah Cinta



sekadar berkongsi lagu yang menjadi "repeated song" dikala ini.terima kasih kepada yang meng"expose"kan lagu ini kepada saya.semestinya lagu ini telah menyentuh hati saya kerana tiap peristiwa yang berlaku hampir sama dengan lagu ini.



p/s:kembali kepada nasyid?nur syahadah menyinar kalbu~

4 comments:

Kasyah said...

salam bro!
lagu ni best beb..
huhuhu

buzzy said...

same la kite..
jarang aku posting pasal lagu.
tp lagu ni menusuk kalbuku jauh kesanubari..hehe

~mIsS_p00h~ said...

lagu nasyid mmg inspiring! tp kdg2 kte tkr tune lagu cz nk cr feel lain 4 a m0ment~ :D @ pn mungkin nk test market k0t! :P

silalah g00gle2 nasyid lain lg! sm0ga bjumpa dgn lagu yg dpt mbina kembali smgt yg hilang! ;)

@ pun wajib kembali pada nur syahadah? :D

buzzy said...

hehe btul2..(kene admit kata2 senior.hehe)

akan google di kelapangan waktu.cuma taktau nak google tajuk lagu ape.
nnt jadi mcm lagu Cintailah Ilahi-Inteam.publish dah lama tp dpt tau thn 2008.punyela ketinggalan.hehe

lagu itu lagu wajib..kalo ade keupayaan+alat,nak tune lagu tu ikut rentak sendiri :P