Tuesday, December 8, 2009

Saga

saje belek2 gambar kereta saga BLM yang dah di modified.berangan2 saja.hurm mane yang lawa?






















p/s:bersyukur ape yang ada..tp tak salah berangan2 kan.?

6 comments:

Zinnirah Al Jannah said...

Amboi~ Hari tu bukan main komen bila saya kata minat Getz. Dia pun sama. Siap ber-modified2 lagi~ :P Btw, yang putih paling smart~

HanDrifter86 said...

tunggu duit masuk poket je..
smart jugak BLM mod nih..

buzzy said...

zinni= sy sokong barangan buatan malaysia..hehe. putih?ok gak tu.

han= angan2 je han.tak mampu nak buat camni.ada kereta dah kire bagus dah..
tp terliur gak biler tgk gamba nih..hehehe

Anonymous said...

yg biru tuh dah mcm sabaru impreza dah..lawa dowh..hehe..



~mmmeeeooowww~

ninim said...

boleh jer
tapi perancangan kena rapi

buzzy said...

betul...jom jalan2 :D