Thursday, February 11, 2010

Alkisah

Hari bertarikh 9 feb 2010 berlangsungnya satu program yang dipanggil Usrah Umum yang bertopikkan The Arrival 2.program ini adalah lanjutan dari program sebelumnya.Penceramah juga orang yang sama.secara peribadinya aku tabik kat komiti2 yang berusaha menjayakan program tersebut.Pengisian yang diberi memang menarik,ditambah dengan "effect" video yang sememang tersedia.cuma bagi aku semasa Q&A, mungkin aku boleh simpulkan jawapan bagi semua soalan yang diajukan "semuanya berbalik kepada kesedaran sendiri".jawapan yang diberi agak sama dengan program yang sebelumnya.dalam hati pernah terdetik sekejap "baik takyah tanya soalan".bukan apa,aku cuma mengharapkan jawapan yang "outstanding" yang boleh membuat penanya soalan berpuas hati dengan jawapan yang diberi.tp overall ok la program tu..nice job guys!!

Dahulu semasa dalam pengajian asas,kalau pergi event macam tu pasti akan ditegur pedas dan "direct" oleh senior.time tu sure kepala tertunduk menerima segalanya.bagaikan ditembak tanpa memakai baju kalis peluru.memang benar kata2 senior,event yang seumpama disko walaupun diserikan dengan bacaan doa tak patut kita hadir.tiada kompromi.aku tercari2 jugak muka2 yang seangkatan,terjumpa la juga sorang dua.tapi majoriti aku tak jumpa.bagus la tak jumpa.aku je yang malu sendiri sebab pergi.nak buat macam mane,tugas menyambut vip memerlukan aku dan rakan2 hadir lebih awal (dan balik awal)..mungkin aku bole guna ayat ni "semuanya berbalik kepada kesedaran sendiri"..orait cak pong cak pong..adios.

next event?
adekah artis xpdc akan ada sekali?nak tau jom join..hehehehe

4 comments:

~mIsS_p00h~ said...

Pengajian asas di bumi hang tuah!
Ingat lagi eh kisah-kisah kene shot? Mesti makan dalam ni~ :D

Mcm mahu lari saje pergi ker tahun pengajian asas k0rg! Pintu masa d0raem0n ade? :P

buzzy said...

semestinya makan dalam..hehe
takpe,itu pengajaran namanye..hihihi

bole2..ade ni ha..nak brape bijik?..3 seploh..:P

izzahmeor said...

"Dahulu semasa dalam pengajian asas,kalau pergi event macam tu pasti akan ditegur pedas dan "direct" oleh senior.time tu sure kepala tertunduk menerima segalanya.bagaikan ditembak tanpa memakai baju kalis peluru"

i like...~ :P

buzzy said...

hehe i like too :D