Wednesday, March 17, 2010

lai lai lai



Nin hao ma?

Wo hen hao, xie xie.ni ne?

Wo hen hao,xie xie.


senang cerita ,saya dalam proses mempelajari bahasa seperti diatas.just a newbie. kalau ada yg tipu,konfem percaya je.


p/s:mungkin kah posting akan dtg dalam bahasa ini?hehe
.biar poyo asalkan positif

6 comments:

ninim said...

hehehe
boleh ja
kan satu malaysia
alang2 tu post satu entry

tiga bahasa
Melayu , cina ngan India

aMeL said...

wo shi ni hao~ xie xie ni.. (^-^)

aMeL said...

adeeii~
ayat sbelom ni tu sebenarnya soklan..
tak abis lagi... nak soh isi tempat kosong.
terlupa nak letak "blank line" antara 'wo', 'shi' dan 'ni hao'..

padam la komen tu (dan ini skali)..

HanDrifter86 said...

cina india melayu
cikgu aku cakap
"cindianyu"..

buzzy said...

ninim:hehe agak sukar la nak posting dlm semua bahasa.
:D

amel:ape yg sebenarnya ko nak ckp.lu jgn bikin wa malah2.(ayat malay bunyi kecinaan)

han:hebat la cikgu ko.aku pun tak terfikir..hehe

aMeL said...

wa tamo cakap papa...
yang u mao malah2 apahal? gila ka?

kasi buang la 2 komen wa atas sana tu.. haiya!