Saturday, April 3, 2010

Coretan Conteng


Assalamualaikum,ketika ini waktu sangat gelap kerana sudah malam.fikiran bercelaru kerana banyak perkara yang berlegar di kepala.Tugasan demi tugasan yang berderet menanti untuk disiapkan.Due date makin hampir.Kepala makin pusing dan pening.Tapi itu semua hanyalah sampingan kecil sahaja.Bukan perkara utama yang dapat mengganggu sesi kehidupanku.Badan tetap letih namun hati gembira.

Minggu depan,bakal berlangsungnya program "itu".Memang benar telah aku bayar yurannya.Tapi setelah memikirkan sedalamnya,maka aku telah meminta kepada tuan pengarah program untuk "beku"kan seketika penyertaanku.Antara sebab tertukarnya niat untuk join program tu,
(1) keberkesanannya "ilmu" yang diberi kepada diri ini,walaupun hanya gelak tawa yg akan memenuhi program itu.
(2)terfikir lebih baik pergi tika dan waktu yang benar2 pasti untuk berumah tangga.walaupun harga program diluar lebih mahal dari dalam kampus.
(3)ditarikh yg sama,ada program yang lebih menarik minat diri ini.
(4)FYP tercinta..muah muah muah..hahaha

Finally,dengan rasminya aku memilih untuk tidak ke program itu.kepada tuan pengarah,maafkan saya.bukan tidak menyokong event anda.kepada kengkawan,sori bro aku tak pegi.takyahla bahan aku lagi.hehe.

Harini dah masuk bulan april.budaya april fool masih kedengaran.secara peribadinya,saya tak nampak signifikasinya meng"april fool"kan orang.kalau setakat nak pekena kawan2,bulan lain pun bole.entahlah ape nak jadi.orang tua selalu berpesan,buatlah ape kamu nak buat.tapi jangan letak tepi atau dibuang agama Islam itu.Menyesal tak sudah nanti.erm..ramai ke yang sedar..wallahualam..maka dengan ini,tamatlah entri membuang masa ini

5 comments:

ninim said...

benar

sungguh buang masa

buzzy said...

wek..

blog sendiri.sukehati laa :P

ZaCKuaL said...

wah...abg zai nk g ngan seseorg yg istimewa ye nanti..ngeh2x...

buzzy said...

nanti2 la hehehe

Rahayu Niza said...

setuju...gi apabila sampai masanya nanti..tgk cam kak ayu ni, sijil pun dh hilang ehehehhe