Saturday, April 17, 2010

conteng lagi

nin hao ma??

assalamualaikum...kini ku kembali lagi dengan coretan conteng.
pelbagai peristiwa yang terjadi kebelakangan ini.baik dari peristiwa gembira yang mencuit hati mahupun yang kurang gembira sehingga terjadinya pemergian insan yang disayangi.itulah lumrah kehidupan.

diulang,ini coretan conteng.(prohibited to read when u are busy)

Peristiwa yang aku rasa tak dapat lupa,bermula dengan assignment Digital Integrated Circuit(DIC).ape bestnye assignment ni.padahal byk lagi assignment yang mengganggu gugat kehidupan aku.assignment ini memerlukan aku dan groupmate untuk mengbooking pc di lab.maka untuk booking pc,kene la beratur.tak pernah dalam hidup aku tunggu depan lab seawal pagi bute!!.aduhai...tension dibuatnye.mana tidaknya,dikala roomate tgh syok tido,aku kene bgn pagi bute,siap2 mandi dan trus ke lab.hanya kerana untuk mendapatkan pc.lab pulak buka jam 8am.betapa terujinya saya dan groupmate..pesanan buat junior yang akan amik subjek ini.tanamkan kesabaran sebanyak mungkin.semoga berjaya..

Next,macam mane nak ckp.kengkawan semua sibuk dengan FYP masing2.tapi aku dan geng hoki sempat lagi ke melaka.MMU melaka yang lama tak dijejak kaki.hehe.takde ape yang berbeza pun kat sana.sama seperti dulu.sebelum itu,ingin ku ucap terima kasih kepada kamel and the housemate sebab bagi tumpang menginap di "hotel mewah lima bintang" mereka.tip top layanan mereka.susunan rumah amatlah "kemas".haha..kenapa nak mention name kamel?sebab dia "special".ape yang special tu?hanya tuan badan saje yang mengerti.lagipun ini telah disokong housematenya sendiri.haha sori bro,housemate ko tak sokong ko. :P..keseluruhannya aku amat hepi gi melaka.sebabnya...biarlah rahsia. :D

kini kembali kepada kesibukan belajar.banyak tugasan yang perlu dihantar.semoga dipermudahkan segala urusan.jangan stress wahai kawan2...selamat membuat presentation fyp dan good luck dalam exam..


p/s: sorry,im not locked :P

3 comments:

ninim said...

semoga semuanya berjalan lancar

insyaALLAH~~~

aMeL said...

i am special!
yeah~

Zinnirah Al Jannah said...

Turun Melaka tak habaq pun. Kalau tau, boleh pow~ :D

p/s: Ayat p/s yang sangat best + penuh makna kan~ :P