Monday, May 17, 2010

dah habis~



Assalamualaikum & salam sejahtera

May 2005 - May 2010
Jutaan terima kasih buat rakan2 yang telah banyak menghiasi kisah perjalanan di MMU.Tidak lupa juga kepada semua pensyarah.Thanks a lot..semoga bertemu kembali di lain suasana.

aku malas nak taip panjang2 buat mase ni.lain kali yer.hehe


p/s:gambar mcm promote MLM je.hahaha

5 comments:

~mIsS_p00h~ said...

Gambar itu sangat mahal!!! 1000tahun kenangan~ :)

ade sfc kat belakang~ sekarang dah tade lagi! :(

mcm tak caye jer dah abes. kejapnye rs huhuh... welkam to w0rking envi~ ^_^

aMeL said...

MLM? tidak.... aku rasa ko sengaja memberitahu pembaca bahawa

"aku lah tukang tow-key kereta. tengok! dah dua kereta aku tarik.."

kan?? hahaha!!!!

buzzy said...

pooh..yup,gamabr itu sangat mahal,smpkan takde harge .hehe
sfc tu dah takde ek.hehe selama kat mlk tak pernah beli kat situ.

amel..ko memang bijak.memahami maksud tersirat...kata istimewa kan..hahahahaha

ZaCKuaL said...

saiz badan still sama ja..hehe..:D

buzzy said...

haha itu efek gambar...aku telah membesar kot.. :P