Tuesday, November 30, 2010

Proton campur Perodua


harini aku dengar berita katanya penggabungan Perodua dan Proton dah termeterai.(betulkan aku jika aku silap)
sebagai end user kenderaan keluaran syarikat ini,pasti kita tertanya-tanya macam mana produk yang akan datang.dari segi design,teknologi dan mungkin juga nama syarikat.andaikata namanya digabungkan.bagaimana agaknya..kita ambil sama rata.

seakan tiada beza kan.bunyinya seakan kembali kepada nama asal.perlu diingatkan ini sekadar andaian saya yang tak perlu diambil serius.saya berharap penggabungan ini lebih membawa manfaat kepada rakyat malaysia dan produk yang dikeluarkan ditambahbaik dari semasa ke semasa.




p.s:oh kereta sukan

3 comments:

Amy Syaquena said...

salam..

baru tahu nie..

Yang biasa said...

ni pun dengar mase tgh drive gi keje..moga penggabungan ni membuahkan kebaikan kpd rakyat malaysia

Amy Syaquena said...

As'salam..

amy datang sini melawat tuan rumah..happy blogging ye..