Tuesday, December 14, 2010

Duhai Aseelah...



salam hari selasa.

dikala ini aku masih belum tidur.sebab?aku keje malam.hehe..ok2.takmau cerita pasal keje.kalini aku mau kongsikan seh-su-wa-tu dengan anda semua.dikala aku sedang merayap dialam maya ini.aku ternampak satu gambar yang dikongsikan oleh kawan.tengkiu yer shah mivec.nama beliau di fb.dikala umat malaysia dok sibuk mempertikaikan kereta keluaran proton yang baru itu.sedarkah kereta proton juga telah di ambil rekabentuknya untuk dijadikan satu model yang lain.percaya?ok,taknak cerita panjang.meh tengok sini.


Satria Neo + Pesona = Aseelah

Picture source: Nissan-Arabia

Aseelah.kereta cap kuda putih.Kombinasi proton satria neo pada bahagian depan dan proton pesona untuk bahagian belakang.aku tercari juga gamba enjinnya,tak jumpa pula.entah2 campro jugak.hehe melawak saja.sebagai rakyat malaysia,apa kata anda.?

FYI,Ferrari=kereta cap kuda hitam.jodoh merekakah?

7 comments:

M.I.A said...

ni bukanlah satu2nya design yang sama dengan arab.. ada je design mcm myvi... sebijik lak tu.. masa kat Madinah haritu terjumpa... Nanti kena godek2 gambar, ada rasanya dalam simpanan... My mom's say, kita berkongsi idea dari pereka yang sama.. ada persetujuan. so, no compromii... hehehhe....

buzzy said...

myvi tu mmg dah konfem amik dari toyota passo.

for me,tak kesah pun kongsi2 idea ni.tapi kita bole tgkla.designer punya idea spt tak berkembang.

Amy Syaquena said...

As'salam..

cun gak kan..

Mujahadah said...

passo toyota kan? tapi design tu ada kat design kereta jenama lain... so, dah 3 jenis kereta menggunakan design myvi... produa, toyota and yg mJ nmpak kat madinah tu... hehe.. skrg ni kekurangan pereka kot.. Jom buzzy, kita design kereta.. :)

buzzy said...

amy:...cun jugak tu.mesti luas katdalam.beli la satu.bole tumpang.hehe

mj:hehe design kete?jom2..kite amik kete lembu sebagai asas rekaan.hehehe

MIRAEOna said...

cun gile!

buzzy said...

mmg cun..belila satu.kite nak tumpang,hehe