Tuesday, December 14, 2010

"Pakcik menang moto"(award dari norshamimi.blogspot.com)

salam jam 8.34malam

sebenarnya bukan dapat moto.tapi award didunia blog.haa?serius saya taktau rentak dunia blog ni.ade award2 rupenye.maka dengan ini.inilah awardnya

'Create
http://norshamimi.blogspot.com/

award ini diterima kerana menjadi follower yang ke 100.tengkiu very much.disini beliau suruh aku jawab 2 soalan
1)bile nak kawin?
2)dah kawen ke belum?

haha perlu ke aku jawab.tidak tidak.itu bukan soalannya.saja aku reka.ok ini soalannya

a. ape perasaan anda bila dpt award ni?
sesungguhnya saya seakan takde perasaan pada mulanya.sebabnya taktau pun dpt award ini dan taktau ada award2 segala bagai.by the way tengkiu again


b. ape pendapat anda tntg blog Cik Mimie ni..
blognya sgt pinky winky.sesuai kot dgn orang perempuan.by the way,thats your blog.Watever U Like To Write.hehe

Last but not least

Thank You




1 comment:

Cik Mimie said...

ahakz, tahniah buat anda skali lagi dan terima ksih kerana sudi terima award yg x brape nk comel ni. Nice entry ^_*