Sunday, December 26, 2010

Tag

saye di tag oleh cik sushi http://zureensukasushi.blogspot.com/

soalan-soalannya adalah :-

Apakah status anda?
status YM,FB?..hehe

Ceritakan tentang diri anda.
-buzzy
-23 tahun
-saya tak gay.sy ok ..haha

Ceritakan tentang Blog anda.
blog sendiri.simple are ok.

Apa pandangan anda tentang dunia blog?
dunia blog sangat best.sesedap mekdi dan k-ep-ci


Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog.
jgn buat blog yg byk perhiasan.bole hang pc visitor.nak bace pun takde mood.

Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda.
takde kot.biase2 je

Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
aku pun tak tahu~

(sebutkan seperti dalam lagu misteri mimpi syakila-wings)


tag kepada rakan-rakan:-

cukuplah sampai disini.cewah

saya memang tak berapa pandai menjawab tag.heee

1 comment:

zureen said...

''saya tak gay. saya ok..''

haha.. yang tu xleh blah~ hihihihi